hoş geldim:)slena photo

on 6 Haziran 2012 Çarşamba
Evet,sınavlar vardı ve uun süreliğine ABD'ye tatile gitim.Selena Maria Gomez'i göremedim ağlayacak gibi oldum:(Neyse bizde fotolardan yararlanırız.Şimdi bugünlük evdeyim.Astım okulu.Zaten öğretmen isteyen gelsin,isteyn gelmesin dedi:)Bugün yoğun paylaşımlarla yanınızda olucam:)
Selena-(pargümnüde aldım Marsy's'den:))

ELLE'deymiş kapak kızımız:))

''umarım Selena ve Demi
birtanedaha Youtube videosu yapar <3''

oyşşşş<<3<3<<3<3<3<3<3<3

<3cuteeeeeee<3

dediklerine göre galiba Dream Out Land hayranlara
verilen t-shirt gibi bişey:D

Hatırlayanlar ve Bilenler???

I love you like a love song-Justin için yazdığı söyleniyor.

Kiss and tell albümünden,2008-2009albümü-şuan onu
dinliyorum:)


*Ayrıca ABD'dedeki Marcy's(parfümün satıldığı mağzada)-Newyork bu cumartesi geliyor.Yani 1 haftayla kaçırdım:(
*2012-2013 yılında selena,asıl istedi asıl meslek oyunculuğa daha fazla zaman ayıracağını belirtti.
BYE:)

0 yorum:

Yorum Gönder