100 sayfa görüntülemesi'part2

on 28 Şubat 2012 Salı
Yuppi!100 sayfa görüntülemesi-OH-NOdemekki 100 kişi girmiş ancak hiçbiri yorum yazmamış......
Bunu bir kenara bırakalım.Part2 geldi ve bu paylaşımdan  sonra 4-5 tane png yapıp paylaşıp şiir ezberleyeceğim:)
Part2

yani hepsi gerçek....

evet,doğru

Demi'yle görüşmeliyim.Peki arkamdan konuştunuzmu?


evet çok özür dilerim Selena..

inanamıyorum,bunca zaman farkedemedim.....ühüühühühü-:D:D



gitmleliyim...


bari Demi gelsin...
Part3



yine ne var,biliyorsun işim var

İnanamıyorum,bu huylarından Miley'nin hakklılığı ortaya çıkıyor!

Sen neden bahsediyorsun?

ciddimisin?Arkamdan konuşuyorsun...

demek  Miley söyledi....

evet niye Miley anlatmıyor?

pekala..Bak Demi ben kötü bir insan olmamaya çalıştığım için Selna^'ya söyledim...

Pekala,Aptal Slena hakkında konuşuyorum...


nedeeeeeeeeeeeeen?

ciddimisin?hatırlamıyormusun ,ilkokul?

Evet,o zaman çocuktum bliyorsun...

biliyorsun bende...

aranızda ne oldu?
image
önemli değil....

eminmisin pekala şu mektubu okuda anla!

Miley mektubu okur......

bu gerçekmi Selena?!

Bak,ne yapabilirim?!ben çocuktum!

inanılmazsın!!

part 4 sezon finali gelecek:DD


0 yorum:

Yorum Gönder