My First Life

on 27 Temmuz 2012 Cuma
Evet çok istedim ilk geldiğimde yaptığımdaki gif hikayeleri oluşturacağım ^^
Pinksuqaw.blogger'da görmüştüm aklıma geldi :D Hikayenin adı First Life''İlk yaşamım''Bu arda fark etmişiizdir kodla oynadım biraz,1.si şarkıyı değiştirdim.Sonra hakkımdaki sarı kutucuktaki yazıların fontlarını ve renklerini değiştirdim :)Neyse hikayede Disney yıldızlarını katıcam.Yani sonradan gelenler olabilir.kesin konuşamam kimleri oynayacağı konusunda yane :DD
Başlıyor:

Hı ıh hı(ağlıyor kısacası:D)
image
N'e oldu Demi?

Sevgilimi,birisiyle gördüm!...
Aldatıyor!!
image
Eminmisin?Çünkü ona bunu sorarsak veya sen ağlarsan,
öyle birşey yoksa boşuna olur ve utanç verici...


Eminim!Gördüm!!Kumral saçlı bir kızdı!Uzun saçları
vardı ve sevgilimin elinden tutuyordu!Utanamaz!(:D)
image
Galiba unuttun,sevgilinin Missely adında bir kuzeni vardı...
Uzun saçlıydı...
image
Hayır,Hayır,HAYIR!!Onun saçları siyahtı!Ama bu kızın
 saçları kumral!
image
Uff,hiç bilemiyorum.Şimdi tek ve yetersiz bir kanıtla suçlayamayız da!

Miley'e sormaya ne dersin?O akıllı bir kız.
Hem sevgilimin çıktığı akşam oda çıkmıştı...
Onu 8.50'de aradım.Aynı saatte,o gizemli kızın telefonu çalmıştı?
image
Demi çok üzgnün ama aldatan Miley olabilirmi?
-------------------------------------------------
Yağrın devam edeceğim:)

0 yorum:

Yorum Gönder